недеља, 23. јул 2017.

PRIPREME ZA SUBOTICU

Broj učesnika Susreta u Subotici iz EK "Kikinda" svakim danom, na našu sreću, postaje sve duži. Do sada prijavljeni kao učesnici:
1. Zlatan Pupezin
2. Vanja Tomašev
3. Slavko Bovan
4. Milijana Bovan
5. Dobrivoj Jerinkić
6. Ljilja Jerinkić
7. Nedjeljko Nedić
8. Ilija Ozdanovac
9. Tunjo Džijan
10. Josip Dubrović
11. Jovan Nedić
12. Vesna Nedić
13. Mladen Marković
14. Dejan Minić

15. Dragiša Cetić
16. Ilija Đurković
Na našem spisku su još i članovi "Vuka" (međuklupska saradnja)
17. Midhat Sarajlija
18. Nikola Petkovski (član je i EKK)
Dvojica članova su najavili svoj boravak u Subotici za vreme SES-a, ali sa posebnim smeštajem na Paliću. Ovome treba dodati još 5-6 članova EKK koji će biti prijavljeni preko svojih matičnih klubova. 

Predsedništvo EKK će narednih dana biti u stalnom zasedanju. Nadamo se da će nam se još neko pridružiti jer bi lepo bilo napraviti fotografiju sa 25-30 "narandžastih".

10 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Jedan kolega će potvrditi da je vidoviti Slavko predvidio koji komentar sledi na onom blogu, sklonom poluistinama (Npr. pominjanje nekakvog Živanićevog slučaja u Požarevcu, a ne pominje se da je tada bio "parni slučaj" zbog preskupog i neadekvatnog smeštaja, a uz to nije bilo ni vode tog dana. Tog kompanjona u negodovanju u Požarevcu ne pominje "Jovo". Zašto, pitate se vi?!).
Tačno sam (od slova do slova) predvidio mudru i plemenitu akciju samožrtve predsednika ESS). Dakle, sve može i sve će se dogovoriti sa svima, osim što treba učiniti sve samo da Slavko ne dođe.
Predsedniku ESS su svi jednaki, neki su jednakiji, a neki, navodno, ne postoje. E, pa neće moći. Neće mene spriječiti da dođem na svoje 17. susrete osoba koja je do sada bila svega 4 i po puta na okupljanima koje organizuje organizacija kojom navodno rukovodi.

Mišo је рекао...

Požarevac - bez ikakve sumnje, nalošije organizovani Susreti enigmata do sada. Smještaj je bio ispod svakog nivoa. Dvokrevetne sobe sa jednim ležajem i foteljom na izvlačenje, veličine 2x2 metra. Morao se pomjerati ležaj da bi se garderoba iz torbe mogla smjestiti u njega. Poslije spavanja, obrnuti postupak. Nemanje vode, hrana loša i hladna. Dolazimo sa izleta, njima ne radi kuhinja. Zovem tzv. predsjednika ESS lazarevića da reklamiramo kod upravnika, on bježi - neće! Ja se svađao sa upravnikom da su prevaranti i da nam nisu dali ono što su obećali. Ja sam njemu obećao da nećemo platiti onu cijenu koju smo se dogovorili. Kada je u nedelju stiglo da se plaća, upravnik nije došao u hotel. Recepcionerka nije htjela da ga zove, ali kada sam obećao da ću otići u policiju i tražiti ugovor zvala ga je i on joj se javio. Jedva je pristao da sa mnom razgovara. Insistirao sam da dođe, on nije htio, kaže da je naš ''predsjednik'' ujutru prvi platio i rekao mu da svima naplati po dogovoru. Vjerovatno je lazarević, sa svojom pratiljom, imao gratis pansion i ko zna šta još. Ja sam rekao da ću platiti samo pola aranžmana. Recepcionerka ga je ponovo zvala kada je čula moju namjeru, završila razgovor sa njim, uzela moju ličnu kartu i vratila mi je uz opasku da je upravnik rekao da ne treba ništa. Pitao sam za ostale, rekla je da mora da se plati sve. Najebao sam im se majke, uzeo ličnu kartu i otišao sa recepcije. U to je naišao Dimović, rezigniran što se u konferencijskoj sali, gdje se proglašavaju pobjednici, ljube Lazarević i Radisavljević, i nagovara mene i LJB da preskočimo ručak i bježimo za Beograd, a on dalje u Sombor i mi odemo Željkovim kolima. Ne možeš ti da se nizašta izboriš, ako oko sebe imaš ološ koji te minira i koji gleda svoj interes, a briga ga za kolege.
Vjerodostojnost ove moje priče o smještaju i hrani može potvrditi Pero Galogaža sa kojim sam o tome, nekoliko puta pričao i godinama poslije Susreta.
Mogu i svi ostali koji su bili prisutni, ako neće sebe da lažu. Ali, da li u ESS danas ima takvih?!!
Tako je bilo, so help me God!

Slavko Bovan је рекао...

Dragi moj Živaniću, a dragi moji i svi ostali, ta i takva priča je svima poznata, ali valja povremeno malo izvitoperiti, jer treba opravdati svoje postupke. Trenutno predsednik ESS ne odgovara ni na nedan naš (razuman) dopis, ali zato svake sekunde pokreće pitanje isključenja EKK iz Saveza. Očigledno da se cjelokupna aktivnost Saveza svodi na dvije stvari - Saradnja sa "Blicaloom" i "IZBACIMO EKK pa će nam biti odlično".
Od kako znam za sebe vodim se principom - "Kako svima, tako i meni". Dakle, ako se dogovorimo, MOŽE SVE, ali ako vidim da je nekome dopušteno sve, a drugome (meni ili nekome drugom) nije ništa, odmah mi nešto "škljocne". Ima raznih ljudi i "ljudi". Uvijek pokušavam da nađem opravdanje za nečiji postupak koji mi se ponekad i ne sviđa. Pomislim, možda čovjek ima opravdan razlog. Pokušavam do krajnjih granica, ali kada se pretjera onda ne može da prođe. Naprasno ljudi zaboravljaju šta su radili, govorili, predlagali,...i onda ne valja Slavko (i još pokoji "luđak").

Slavko Bovan је рекао...

Da budem potpuno jasan, ovdje nije u pitanju novac već princip. Cijena od 3.800 dinara je sasvim prihvatljiva i predsednik zaslužuje pohvalu zbog tako povoljne cijene, ali takođe on treba da javno prizna da traženje avansnog plaćanja (prvi put u istoriji) jeste loš i nepotreban potez.
Takođe, najavljeno je da majice plaćaju sponzori, a onda ispade da ih učesnici plaćaju. Naravno, ni to nije problem (i u Boru smo platili svi svoje majice), ali se to moglo organizovati preko sponzora. Ništa lakše.
(U Suboticu nosim novi kontigent narandžastih dresova za takmičare. Majice se neće naplaćivati...ili hoće?!).

Slavko Bovan је рекао...

U aktuelnom slučaju, vjerovatno će uplata akontacije biti uplaćena sa računa ESS na račun Doma 01.08.2017. Hoće, svi se slažemo?! Zar ne?
Svi vjerujemo da će nam već 01.08.2017. predsednik pokazati uplatnicu, a na kraju godine pokazaće nam kopije svih uplatnica kojima su izvršena plaćanja sa računa ESS. Hoće, sigurno!... Isto onako kako je pokazao objavljen zapisnik sa Skupštine ESS (održane 25.02.2017.). Obećao čovjek da će zapisnik biti objavljen na sajtu ESS čim se potpiše. Možda i hoće, kad ga potpišu. Tek je prošlo šest mjeseci.
Slavko ruši Savez, zar ne?! Izbaciti đubre kikindsko iz časnog Saveza.

Бранислав Никић је рекао...

Samo da ispravim Miga da nisu Susreti bili loše organizovani, naprotiv, već je smeštaj u hotelu Dunav bio loš. Za to nismo mi u organizaciji bili krivi već činjenica da je to bio jedini hotel u Požarevcu. Nedaleko od njega postoji restoran sa prenoćištem koji ima jako lep, ali i duplo skuplji smeštaj. Niko od gostiju nije tražio da pređe u neki od privatnih smeštaja. Sve te primedbe idu na račun hotela. Sve ostalo što se tiče naše organizacije: takmičenja, turistički obilasci, konferencije za štampu, zastupljenost u lokalnim medijima, prevoz starijih kolega do autobuske stanice itd, je bilo uspešno organizovano. Ah, da, nismo imali dovoljno velikih brojeva majica pa je Živanić dobio malu majicu. Ja sam mu se tada izvinio, šta sam mogao drugo, drugim učesnicima to nije smetalo.

Mišo је рекао...

Bane, nije Migo, nego Mišo. I ovo nije ništa lično. Rekao sam organizacija - pisao sam samo o smještaju, nisam ni spomenuo ostalo. Možda sam trebao odmah tako naglasiti da se ne odnosi na takmičenja i izlete, evo ti se za taj dio i izvinjavam. Sve ostalo su neoborive činjenice. Pero je tražio novi smještaj, ali su nam rekli da ima još jedan hotel koji ne radi, renovira se. Banović je bio prisutan u ''razgovorima'', ali gdje smije sada da potvrdi da sam onda bio u pravu! Zalagao sam se i borio za sve učesnike, a ne za sebe.

Bane, opet ti i ja u ''klinču'', namjerno se to radi, nekima to odgovara (zna se kome - zavadi, pa je lakše manipulisati bezličnom masom). Ne znam da li ćeš se sjetiti, ali ispričao sam ti u Kikindi, prije godinu, dvije, neke stvari koje su namještane da ispadne kako radim sve ''nakrivo'' i na štetu drugih. Konkretno se radilo o tebi i moj odnos prema tebi i tvojim rebusima i saradnje u ''Alo''. Vjerujem da nisi ''usvojio'' ništa od toga. Tješi me činjenica da smo bili zajedno za stolom, vidio si da sam bio trijezan i meni je dovoljno da sam ti to rekao: ne moraš mi vjerovati, ja tu ne mogu ništa - do tebe je! Da li sam te ikada i igdje spomenuo u lošem kontekstu? Siguran sam da nisam!!!
Velikog poglavicu takve gadosti i lopovluci održavaju u životu!

Slavko Bovan је рекао...

Potvrđujem da je sve što je bilo u nadležnosti EK "Braničevo" bilo dobro. Baš juče sam gledao neke fotografije i podsjetio sam se onog odličnog izleta.
Sjećam se po dobrom još koječega. Uostalom ,sa Susreta enigmata obično mi ostanu lijepe uspomene. Bilo ej to jedno lijepo druženje sa dragim kolegama, takmičenja su protekla bez problema, a koliko se sjećam Dragan Tolomanoski je briljirao.

Sjećam se i nekih propratnih dešavanja (koji nisu baš lijepe uspomene). Naime, sjećam se da me u petak telefonom zvao Onaj Čije Se Ime Ne Spominje i pitao da li da dođe. Ja mu rekoh, da mislim da nije preporučljivo jer ga većina neće dobro primiti (popodne se vodila velika rasprava o njemu, a ja sam, vjerovali ili ne bio na njegovoj strani - braneći njegovo pravo da bude učesnik Susreta). Rekoh mu kako stvari stoje, te da mu ne preporučujem da dođe. Nije me poslušao i u subotu zorom se pojavio. Na moje iznenađenje, oni koji su u petak popodne bili najglasniji protiv dotičnog sve sa uzvcima:"Ne dolazi u obzir!", ujutro su, kada su ga ugledali bilo je "Ruke šire u lice se ljube". Dobar dio učesnika ga je ignorisao, a bilo je nekoliko koji su mislili da podignu revoluciju. Jedan od njih bio je sadašnji predsednik ESS koga sam jedva smirio da ne zdimi u Sombor odmah u subotu prije podne. Sada se pominje nekakav "Živanićev slučaj u Požarevcu", ali stvar je daleko komplikovanija.

Slavko Bovan је рекао...

Danas smo Zlatan i ja imali konstruktivan razgovor i dogovor oko Subotice. Moglo bi biti prijatnih iznenađenja (za svakog dobronamjernog) tog 18.08.2017. odmah u jutarnjim časovima. Odmah smo krenuli u realizaciju "tajnog plana". Bićete (svi) zadovoljni.

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo je interesantno da u programu Susreta nema odvojenih ni minut za neko formalno razgovaranje (Tribina na aktulne teme). Možda nema nema slobodnih termina? Jedan član EKK hoće da krene na daleki put baš da uživo raspravi neke nedoumice koje se šire internetom. Moraćemo naći makar 15 minuta za konstruktivne razgovore. Predlažem i naziv teme:"Kako S. Bovan godinama istrajno ruši ESS, a on (ESS) čvrsto odoleva"