среда, 26. јул 2017.

ŠIROKI BRIJEG

Povodom 5. Susreta enigmata koji će se održati 5.8.2017. godine u Širokom Brijegu organizacijski odbor raspisuje:
 

                                                 NATJEČAJ ZA SASTAVLJAČE


1.Natječaj se sastoji od dvije discipline: prva je premetaljka a druga magični kvadrat 7x7.

2. Premetaljka se sastavlja na sljedeću temu: PETI SUSRETI ENIGMATA U ŠIROKOM.  Premetaljka mora biti sastavljena od zadanih slova, bez dodavanja ili izmjena.

3. Magični kvadrat 7x7 se sastavlja prema važećim i pravopisnim pravilima. Najmanje u jednoj od 7 riječi mora biti pojam PET. (npr: kapetan, raspeti, Petrica ….) Magični kvadrat ne treba opisivati, za manje poznate pojmove valja navesti pouzdane izvore.

4. Svaki sudionik natječaja može poslati najviše 3 rada u svakoj disciplini potpisanih punim  imenom, prezimenom i adresom. 

5. Premetaljke i magične kvadrate slati na elektroničku adresu  marijofilsoldo@hotmail.com najkasnije do 27.07.2017. godine

6. Pristigle radove ocjenjivat će eminentni žiri a rezultat natječaja bit će objavljeni  05.08. 2017. godine u Širokom Brijegu. 

7. Najboljim sastavljačima pripast će dvije jednake novčane nagrade: 100 KM autoru najbolje premetaljke i 100 KM autoru najboljeg magičnog kvadrata. U svakoj kategoriji podijelit  ćemo po dvije utješne nagrade (knjige).   

17 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Valja podržati!

Slavko Bovan је рекао...

Kolege u Širokom Brijegu imaju prvog učesnika :)

Zdenko је рекао...

I drugog :)

IlijaO је рекао...

I ja sam , valjda, tu negdje....

Бранислав Никић је рекао...

Ja poslah jutros anagram i kvadrat 7x7.

Zoran Jovanović је рекао...


Priključih se i ja sa jednim anagramom.

Slavko Bovan је рекао...

Što je više učesnika, svima će biti draže.

IlijaO је рекао...

Nemam povratnu informaciju ( za druge ne znam)- stiglo li je na pravu adresu?

Zdenko је рекао...

Nemam niti ja.

IlijaO је рекао...

Ajd, oprostit ćemo im nemar ( valjda, zbog vrućine, ne stignu.... ;-) !

Slavko Bovan је рекао...

Vjerujem da će Nevenko (kada se dočepa hladovine) objaviti pregled koliko je priloga do sada dobio.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Poslah jučer.

Belirac је рекао...

Na konkurs sam poslao jedan kvadrat 7x7 Franje Perkovića, a danas šaljem i tri svoja te jedan anagram, makar za simbolično učešće.

Slavko Bovan је рекао...

Ako se niste upisali na listu učesnika, možete to učiniti u naredna 24 sata (27.07. u ponoć).

N. Petkovski је рекао...

Ja sam poslao danas anagram i Mariofil mi odgovorio da ga je primio i od još jednog skopljanca - Boška Gerasimovskog

Unknown је рекао...

Poštovana gospodo!

Budući da nisam s Vama molio bih Vas rezultate za ANAGRAME!

Poslao sam 3 anagrama Mariju pa Vas molim da li je bar onaj

ZADNJI po meni NAJBOLJI ušao u UŽI IZBOR ?!?

Zahvaljujem na Vašem razumijevanju kao i što BRŽEM odgovoru!

Pozdrav uz poštovanje,

mr. sc. Mirko VARGA, prof. Varaždin, Hrvatska

Unknown је рекао...


Hvala na Vašoj objavi mog komentara!

Molim nekog od gospode koji su bili u ŽIRI-ju da mi jave

REZULTATE!

Također USPJEH Vašim susretima želim!

Pozdrav i hvala na odgovoru!

Mirko VARGA

P.S. Molim Vas pošaljite mi REZULTATE na moju e-mail adresu:

mirko.varga359@gmail.com

P.P.S. HVALA PUNO TE POZDRAV SVIMA U ŠIROKOM!!!