среда, 26. јул 2017.

TAPŠANJE (639)

Danas rođendan slavi Sonja Nedić. Čestitam!

28 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

Sretan rođendan!

N. Petkovski је рекао...

Vruća čestitka iz Makedonije

IlijaO је рекао...

Čestitke iz Privlake!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Gojko је рекао...

Čestitka,sada već po navici,
evo ovog trena ide Sonji,Lavici!

Rok Ban је рекао...

Čestitka iz Ljubljane.

Dragiša је рекао...

Srećan rođendan!

ESSA је рекао...

Čestitka iz Sarajeva!

Rešad Besničanin је рекао...

Srećan rođendan!

Mirka је рекао...

Srećan rođendan, Sonja!

Dejan Minić је рекао...

Sonja, srećan rođendan i sve najbolje! Čestitam i roditeljima!

Svetlana је рекао...

Srećan rođendan!

Mirka је рекао...

I moja Sonja je lavica. Ima tu nešto... Lijepe cure. :)

Бранислав Никић је рекао...

SREĆAN ROĐENDAN!

N. Petkovski је рекао...

Moje oštro inspektorsko oko je uočilo šta piše na majici: DANAS SAM LUDA JA. Veoma interesantno i nadasve zgodno! Uzdržavam se drugih kiomentara :):):):):)

Dejan Minić је рекао...

Inspektore, nema potrebe da se uzdržiš od komentara tipa ˝Srećan ti rođendan˝, jer to tvoje oštro oko izgleda nije primetilo:)

Dejan Minić је рекао...

O, izvinjavam se. Dok sam ja spavao naš dragi Nikola je noću među prvima čestitao. Nije ni čudo, mladi obično noću ne spavaju:)

Ilija Đurković је рекао...

Srećan rođendan!

Hajro је рекао...

Sretan rođendan Sonja.

N. Petkovski је рекао...

Tačno si primetio Dejane. Mi mlađani ne spavamo do duboko u noći :):):):):)

Mišo је рекао...

Srećan rođendan, Sonja!

RAJOVIC VERICA је рекао...

Srecan rodjendan i sve najlepse zelje.Veliki pozdrav za roditelje!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Lutaljko, sretan rođendan.

Анониман је рекао...

Zahvaljujem se svima! :)

Sonja

Krsta је рекао...

SREĆAN ROĐENDAN i svako dobro! Kikindska majica sa porukom koja dotiče barem mene, a za druge neznam?
Pozdrav srećnim Nedićima.

Анониман је рекао...

SREĆAN ROĐENDAN!
Lozničanin

Dragan је рекао...

Čestitka iz Surdulice od čika Dragana Ristića.

Belirac је рекао...

Stiglo mailom:

ANAGRAMNA ČESTITKA

OD NJE SNAĆI
se ne možeš bolje!
"Lutaljka" će istaći
snagu njene volje!

(Rešenje: SONJA NEDIĆ)

Srdačan pozdrav
Gordana i Vladimir Šarić