недеља, 3. септембар 2017.

REBUSNI POKUŠAJI

Na dokovima Njujorka

Petparačke priče
Večeras mi se javio Boško Strelica iz Beograda. Piše da ima 23 godine, da već dve godine prati ovaj blog, da voli da rešava zagonetke, ali da nije do sada ništa objavljivao pa šalje 5-6 sastava na uvid. 
Iskusni rebusaši će odmah zapaziti da su u pitanju početničke greške (na koje sam autoru ukazao), ali pošto mi se čini da ovog momka valja podržati objavljujem ove prve pokušaje. Možda bi kolege mogle da daju pokoji savet.
Sutra u podne biće objavljen PRVI ispravan enigmatski zadatak Boška Strelice, kome želimo dobrodošlicu u svet enigmatskih stvaralaca. Samo napred!

9 коментара:

Dragiša је рекао...

Boško, dobro došao!

BRACO, ŠTO SI LEK!
BAŠ TOLIKO SRCE!

Бранислав Никић је рекао...

Dobrodošao Boško i samo napred!

Svetlana је рекао...

Dobro došao Boško!

Gojko је рекао...

Dobrodošlica Bošku
(o našem trošku)!

Dejan Minić је рекао...

Lepše je kad nas je više. Samo napred!

Bosko је рекао...

Hvala svima na dobrodošlici. Boško

N. Petkovski је рекао...

Kao za početnika - više nego dobro! Obično početnici sastave nešto kratko i lako, a ovde ipak ima dosta veće kreativnosti što daje nadu da bi se od Boška ubuduće moglo očekivati još boljih radova. Boško, samo napred, imaš našu podršku.

Ja bih samo zamolio da se napiše koliko godina ima Boško.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, nešto te izdalo tvoje oštro inspektorsko oko. Piše u drugoj rečenici teksta (23 godine).

N. Petkovski је рекао...

Da, tako je. Ja sam samo ovlaš krajičkom levog oka prešao preko teksta, a desno je trebalo da pročita drugu rečenicu. Ono je upravo tad namigivalo jednoj ..., pa nije videlo. Šta ćeš, muško oko, bira šta će da vidi :):):)