понедељак, 19. март 2018.

DAN LASTAVICA

Vidi: MIROVNA GRUPA OAZA BELI MANASTIR

8 коментара:

Belirac је рекао...

Da napomenem radoznalim čitaocima da u Baranji ima i drugačijih "lastavica", a ne samo ptica selica.

Gojko је рекао...

L A S T A

Leti i visoko,
a često i nisko
stvorenje mi to je
baš nekako blisko

Savršena jeste,
ništa joj ne fali
savila je gnijezdo
i u mojoj štali

Gle,iznad bunara
sad mušice hvata
krilima i kljunom
baš vješto barata

Meni je baš draga
isto tako lijepa
ne bi bila ona
to bez svoga repa

U krugu obleti
začas pola sela
čini mi se,noćas,
da je jaje snijela

Volim da je gledam
kako vješto leti
u dvorištu mome
k'o ukras je ljeti

Dom gradi od blata-
ima tu i slame
priznajem da meni
jeste poput dame

Adresa joj zimi
negdje je daleka
i lasta je ptica
što se željno čeka

Mnogima je ona
i vjesnik proljeća
jeste to,al' mene
na djetinjstvo sjeća

Zato ova pjesma
sad,evo i nasta
naslov može biti
samo jedan-LASTA

(maj 2017.)



Belirac је рекао...

I mene laste sjećaju na djetinjstvo. Sad kao da ih više nema...

Slavko Bovan је рекао...

Vratiće se laste.

mihajlo је рекао...

DA, SLAVNA TICA!

Sneška је рекао...

Da je znala da će joj porušiti gnezdo u jednoj garaži u Pančevu, ne bi se vraćala.

Belirac је рекао...

A ko joj je porušio gnijezdo?

Belirac је рекао...

Kad sljedeći put budem išao na selo, baš ću provjeriti ima li još lastavičjih gnijezda.