понедељак, 19. март 2018.

REBUSANJE (3238)


9 коментара:

Unknown је рекао...

KARA ME LAKEJ

IlijaO је рекао...

A merak je lak!

Mirka је рекао...

Haha, dobar ovaj, Gojko.

Slavko Bovan је рекао...

Da, grdi!

N. Petkovski је рекао...

Ako je KEJ - ozidana obala (sa šetalištem) reke, jezera, mora, okeana ... gde je tu voda na slici? Šetalište jeste, ali da li je ovo ikakva obala?

Milan Žarkovački је рекао...

Nikolina primedba je sasvim na mestu. Ja nisam primetio tu grešku zato što sam odmah prepoznao kej iz Novog Sada, desno se vide kabine na Štrandu, ali Dunav se tu stvarno ne vidi, on je dalje desno, iza drveća.

Slavko Bovan је рекао...

... a što se tiče karamele, ne vidi se celofan!
(Ovo ja pokušavam da budem duhovit).

Gojko је рекао...

Pa je li ili nije KEJ O-KEJ?

Ovo me podsjeti na nedjeljnik Vikend,imali su jednu rubriku sa pitanjem Šta znači...(neka rijetka,neobična riječ),objavljivali su najzanimljivije odgovore,a mislim i knjigaa nagrađivali.Jednom je pitanje bilo Šta znači OKEISATI...Odgovorio sam da (meni)ta riječ znači: okliznuti se na keju

Slavko Bovan је рекао...

Ne, OKEISATI je naziv za staru taksu koju su plaćali prodavači na pijacu za iznajmljivanje kantara baždarenog na oke. Naime, takvi kantari su se iznajmljivali na sat pa se ta taksa zvala OKE i SATI, a tokom vremena to je stopljeno u OKEISATI.