субота, 26. мај 2018.

REBUSANJE (3256)

Odgonetka

12 коментара:

IlijaO је рекао...

HAJDUKOVAC! ( Hajdi, kobac)

Luka је рекао...

Ko bi rekao...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Otkuda tebi takva majica?

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.
Nedjeljko, nema stvari koja se ne može kupiti kod Kineza :)

Luka је рекао...

Sekretaru sad kad to je klub izbačen iz Saveza, pokušavaš napraviti čistku u "svom dvorištu"!? :(

IlijaO је рекао...

Gornjim komentarom je sekretar prekršio etički kodeks! Naime, prije no što se pokušao uvjeriti u "originalnost" majice, pa i izvor ili zemlju porijekla, javno je iznio neistinu! Mislim da je dužan ispričati se! Uz jednu naravoučenijsku: "Nisam toliko bogat da kupujem jeftino ( kod Kineza!?).

Slavko Bovan је рекао...

Izvinjavam se i ispričavam se duboko se klanjajući do zemlje.

IlijaO је рекао...

Prihvaća se, naravno! Ali sad sam u razmišljanju! Nemam "Realov" dres? A tek ako u 10 ugledam opet hajdukovca....
Iskreno se nadam da sekretar nije preozbiljno shvatio moj komentar..., ;-))

N. Petkovski је рекао...

1991 godine je splitski enigmatski klub "Božidar Vranicki" povodom 80-godišnjice osnivanja nogometnog kluba "Hajduk" raspisao konkurs u sastavljanju ukrštenice, rebusa i anagrama. Poslao sam i ja radove, anagram se plasirao negde u sredini tabele, rebus je osvojio treće mesto, a ukrštenica je nažalost bila diskvalifikovana zato što sam zaboravio da na području Hrvatske moram pisati etimološki. Ja sam uvrstio reč ATRIKS, ali je moralo ATRIX. Članovi kluba su pokušali mi pomoći i korigovati ukrštenicu, moglo je umesto ATRIKS ići ATRIJI, ali bi time otpalo slovo "S" koje je bilo neophodno jer se ukrštalo sa rečju SPLIT, koja je bila tematski zadana reč i tako je pokušaj propao. Onda su mi javili da je ukrštenica bila veoma kvalitetna i da bi delila prvo mesto sa pobedničklom (čak igrom slučaja prve dve duge okomite reči su u obe ukrštenice bile iste). Da bi me utešili za nevolju koja me snašla zbog ATRIKSA, predsedništvo kluba (Luka Pavičić i ostali) je odlučilo da mi dodeli utešnu nagradu - originalni dres NK "Hajduk", značku kluba i zastavicu (onu koju kapiteni klubova razmenjuji na utakmicama). I tako jednog dana meni poštar donese dragocenu pošiljku. Dres "Hajduka" sam nosio uvek kad sam mogao, čak su mi neki ljudi (ondašnje 1991 godine kad se raspala SFRJ) nudili dobru paru da mi otkupe dres, ali ga ja nisam dao. I danas ga imam u svojoj garderobi.

Dakle, originalni dres "Hajduka" se, eto, može steći i ovako, pomoću enigmatike!

IlijaO је рекао...

Eto, Nikola, i ja dobih originalnu majicu Hajduka na sličan način, o čemu će, nadam se, Luka, objasniti podrobnije....Inače, iako , ono što kažu, nisam Hajdukovac u duši, to mi je vrlo drag poklon i suvenir, i rado ga volim pokazivati....

N. Petkovski је рекао...

I još nešto: moj dres je bio potpuno bele boje (jer su hajdukovci "sptitki bili"), sa amblemom, ne kao ovaj štraftasti koji nosi Ilija. (Ne znam da li je današnji Hajdukov dres ovakav kao Ilijin, ili je još uvek beo).

Luka је рекао...

Dakle, klubovi s vremenom mijenjaju izgled dresa, u kojem je boja prepoznatljiva, a dizajnerski se dodaju detalji i nijanse. Uz to svaki klub mora imati i rezervni dres za nastup s klubovima slične boje.

Zahvaljujem Nikola na podsjećanju na 91., i natječaj povodom 80-godišnjice Hajduka! Moram priznati da se ne sjećam detalja koje navodiš, no nema razloga da govoriš istinu. Eto, kao klub smo očito i tada, makar i na taj skroman način, želili nagraditi učesnike natječaja.

Što se tiče Ilijinog dresa, on ga je dobio od splitskog dijela reprezentacije, kao odličan domaćin pri ugošćavanja pred tri godine, na proputovanju za WPC u Bugarskoj. Ovaj blog je to uredno poprati riječju i slikom, te se malo čudim Sekretaru (koji pamti i iznosi razno razne detalje) na ishitrenom komentaru, makar je popraćen smajlićem. Bilo kako bilo kod čitatelja može stvoriti krivu sliku. Sve to je načas pokvarilo Ilijinu duhovitu dosjetku da ponudi slikovno rješenje. Dakako, ni ne treba biti zlopamtilo, te se pridružujem Iliji u prihvaćanju kasnije izrečene isprike.