петак, 3. новембар 2017.

SAOPŠTENJE "VUKA"


9 коментара:

Rok Ban је рекао...

Bravo Vukovci!

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem kolegama iz "Vuka".

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ima razuma i to me raduje.

Slavko Bovan је рекао...

Saopštenje je objavljeno na sajtu ESS. Postupak za pohvalu.

Анониман је рекао...

Povodom zadnjih dešavanja u ESS da i ja kažem par reči.
Prisustvovao sam istorijsjkom mirenju zavađenih strana u Subotici i verovao da će to zaživeti. Koliko se sećam, dogovoreno je da prvo sami klubovi treba da reaguju na ispade njihovih članova, a ako i to ne urodi plodom, onda je tu Predsedništvo, dakle odluku donosi Predsedništvo ESS, a ne pojedinac.
Ako su izbačeni Zoran Radisavljević i Mladen Marković, doduše ovaj drugi se sam isključio, zašto osuđivati, tj. izbacivati ceo EKK.
Da se ja pitam, ovaj put ne bi bilo nikakvih izbacivanja, s tim ako se nešto slično u budućnosti ponovi, onda bi na snagu stupile odluke ESS iz Subotice.
P.S. Pod punom moralnom odgovornošću priznajem da sam tekst pisao sam, odnosno da nisam bio instruisan ni od koga (za one koji sumnjaju).
Lozničanin

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Sretene.
Čestitam ti na hrabrosti da se oglasiš i potpišeš. Zahvalio bih ti na javljanju i da imaš drugačiji stav od ovog, ali za ovakav stav imaš i pivo! (Ovo se zove mito i korupcija, ko nije shvatio!).
Znali smo i ti i ja da će odmah hrabri anonimci (koji to nisu) krenuti sa prozivkama i to na blogovima koji se diče da je komunikacija na nivou. Stoga, još jednom zahvalnost.

Kako mi se čini, Željko Dimović nema većinsku podršku za svoje samovoljne odluke.

Ilija Đurković је рекао...

Konačno da se pročita nešto korektno i razumno.
Čestitam EK "Vuk Karadžić" na realnom sagledavanju situacije i korektnom saopštenju!

Анониман је рекао...

Slavko, nema potrebe da mi se zahvaljuješ, jer će to mnogi drugačije protumačiti, što uostalom i nije bitno.
Važno je samo da se radi po zakonu, odnosno Statutu ESS.
Lozničanin

Slavko Bovan је рекао...

Sretene, zahvalio se ili se ne zahvalio, pogrešno tumačenje mi ne gine.
Inače, danas ti se sigurno štucalo. Pominjali smo te. Imaš pozdrave od D.Glušice. Čovjek te nahvali skoro ko ja :)