четвртак, 19. април 2018.

KVISKOTEKA (4. KOLO)


Kviskoteka 1197, 20.04.2018.

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

SLAVNE ličnosti od 11 slova koje mi padaju na pamet:
RANKO SKOPAL
LUKA PAVIČIĆ
ili najslavniji
SLAVKO BOVAN.

Kakva trilema! Koga od njih uvrstiti?
:)

Luka је рекао...

...
Zdenko Capan
Gojko Mandić
Sofija Necin

Slavko Bovan је рекао...

Zaista, i oni su slavni.

Slavko Bovan је рекао...

U međuvremenu nađoh jednog glumca od 11 slova, te će on biti moj izbor.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ivan Hrgović, Milica Šimić, Vanja Tomašev, Sreten Perić, Alojz Druško, Stanko Žugić, Emir Vučijak, Veljko Dopuđa, Safet Kožljak, Manda Uzunić, Vinko Kinzek ...

Dragiša је рекао...

Mesud Malkoč!

Slavko Bovan је рекао...

Može ovdje lijepo da se kombinuje.

Slavko Bovan је рекао...

VAŽNO.
Stigla su mi neka pitanja kako ja tumačio ono u pravilima: "Počnite od osobe od 11 slova", odnosno da li mora od 1. vodoravno ili ne. Rekoh da ne mora 1. vodoravno jer se može početi i od kraja.
Ipak, za svaki slučaj tražio sam službeno tumačenje i dobih potvrdu. JEDANAESTICA može u bilo koji vodoravni ili uspravni redn.
(Samo sastavite dobru križaljku i nemate brige).