четвртак, 19. април 2018.

PAJDAŠ ILIJA




8 коментара:

IlijaO је рекао...

Mislim da sam, među enigmatima, jedini nositelj ove laskave "titule"!

IlijaO је рекао...

Iako se navodi datum iz '74.( kada je izdana knjižica), moram napomenuti da sam u to zavidno društvo ( jedini) primljen negdje '83. ili '84. godine, jer, koliko se sjećam, tada je uz mene bila i buduća supruga, koja se žestoko borila protiv. Stvar je bila jednostavna: sve popiti, ali se ne politi! Bilikum je posebna posuda, i tko ne zna baratati njome, pa krene naglo, obično se polije po bradi i odjeći, a što znači : štrof, odnosno, kazna i eliminacija!
Bar triput sam se ustajao s klupe za zajedničkim stolom, a ona me je vukla dolje. Sjedi, budalo, baš ćeš ti....
Također je bitno kazati, da je , možda sat vremena prije tog čina, odigrana "prijateljska malonogometna utakmica" između domaćina iz Križevaca i nas, folkloraša. Ne znam rezultat, ali znam da sam bio baš baš jako žedan poslije. Tako da mi tih litra i pol "tekućine" nije predstavljala problem.
Valjda sam nastupao tu večer....

Slavko Bovan је рекао...

Jesi li preživio?!
(U predstavi "Kako Banat kroz rodoljublje ide" ima legendarna rečenica...prepričavaju dogodovštine Lala, Bosanac kolonista i Crnogorac, pa jedan od njih priča: "U kojoj sam god bici bio, u svakoj sam poginuo").

Slavko Bovan је рекао...

Neka bude zabilježeno da imamo (EKK) člana sa ovom legitimacijom. Može zatrebati ako se uvedu neke revijalne discipline :)

IlijaO је рекао...

Prvi komentar: Ne, mene su streljali.... pogledima. Mo'š mislit kako sam kotirao među mladim Križevčankama....
A za drugi: Za svakakvu trku mi konja imamo....

Luka је рекао...

Pozdrav Pajdašu!

Gojko је рекао...

Negdje se može čuti i: pajtaš...sa jednim svojim rođakom(koji je sada u distriktu) svojevremeno sam se oslovlajvao sa(skraćeno): pajt

p.s. Inače,pajdaš se dobro rimuje sa:gajdaš

Nedjeljko Nedić је рекао...

Gdje je piće, tu je i IlijaO!